Efter 20 år med adidas, har den italienske storklub, AC Milan, fået ny trøjesponsor i form af Puma. Puma ”kickstarter” det nye samarbejde med AC Milan, med en ny hjemmebanetrøje, som skal repræsentere historie og det velkendte.

”Diavolo Rossonero”

Den nye Puma AC Milan hjemmebanetrøje emmer af repetition, dog bringer det nye hvide Puma-logo, alligevel en form for fornyelse, som delvis skaber en helt ”ny” hjemmebanetrøje. Selve trøjen bærer de velkendte, og elsket, sorte og røde striber, som har repræsenteret Milano-klubben siden dens begyndelse. Derudover har Puma inkorporeret det legendariske ”Diavolo Rossonero” (De røde or sorte djævle) symbol, som ses på trøjens nakke. Når AC Milan går på banen iført deres nye Puma hjemmebanetrøje, vil den røde farve symbolisere den passioneret flamme der tændes i fodboldhjertet, mens den sorte farve symboliserer modstandernes frygt. Udover at være en stilet ny hjemmebanetrøje, oser trøjen også af Milanesisk-historie, og skal blandt andet ses som en dedikation til Herbert Kilpin, klubbens grundlægger.

Release

Den spritnye Puma AC Milan 2018/19 hjemmebanetrøje, kan købes unisport.dk lige nu.

Sociale Medier

Vi er meget mere end en hjemmeside. Du kan også følge os på Facebook og Instagram, hvor vi holder dig opdateret på nyheder fra hele fodboldverdenen.

FORHANDLERE

Billeder fra: Soccerbible